live in slow lane

Thursday, February 11, 2010

last few days

lepas post iklan nak jual moto ramai jer yang call aku...

TAPI BUKAN NAK TNY PASAL MOTO YANG AKU NAK JUAL
DORANG NAK TNY PASAL MITO SP525...

kalau korunk minat sgt mesti lar taw kehadiran model 2 kat sini kan?
apesal lar acah2 minat?
pastu biler cakap ade restrict tau pulak xminat...jubo karat lar...
kalau minat mesti xkisah sume ...

dah pas ni aku malas nak jawab soalan2 orang yang nak taw pasal mito sp525 g momos tny sane lar...
RM29k...amik la kalau bran...xnak gak kan?baik amik er6 kan?dah lar nampak sgt sembang pongpang...

ape2 hal pon moto dah run in dalam 600km...arini esok lusa harap2 boleh dapat 9++km
lepas 2 tuka minyak itam n boleh masuk kuala kelawang isnin nanti...huhuhu
lame weih xlayan koner tgk burung2 berkicauan kat saner...adush...
insyAllah masuk ringan2 jer...eekkekeke...
dah rembat sikit2 dah moto aku...sedap gak...lagi2 lepas try moto stended faris...
pergh cam siot power deliver xsekata...ade RPM berat ade RPM range ringan...
moto aku gak lancar dan lazat...huhuhu

malam esok gak ade majlis makan2 kat rumah palie...RM10 bbq time...
layanz...

hurmmm sori post kali ni xder picca...
mungkin esok ader...

No comments:

Post a Comment