live in slow lane

Sunday, June 13, 2010

BERSARA

buat sementara waktu kene bersara dari sukan permotoran sebab letih la asyik ulang alik hantar moto g bengkel....penat giler...hahaha

so kene fokus kat hobby lain...

aku nak start skate balik....tapi tatau bile lagik ade mase sesuai nak g meluncur papan selaju aku 2...dgr2 sk8park sementa semakin tidak seronok akibat di renovate oleh manusia yang xnak maju...
rail dgn box dah rendah...mmg la best tapi kalau rendah sgt ape yang best?nak land trick pon payah...
insyAllah dalam minggu ni aku dgn deck aku zaman 2006 4 tahun lepas dah reput aku nak g menolak balik kat sane...mungkin hari ini???tgk la kalau ade mood nak sk8 sorang2 hahaha...

nak main paintball pon xcukup geng...busan sih...

kene byk bersabar...harap2 dapat join balik sukan bermotor ini...especially motogp race support...aargghhh!!!

No comments:

Post a Comment